Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Trojka za Grčku ili zašto Vučić mrzi Ciprasa

Komentari (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 09 jul 2015 19:19
.....
Ako ste se pitali zašto Vučić tako intenzivno mrzi Ciprasa i neprekidno želi njegovu propast, odgovor je upravo u tome što Cipras Srbima pokazuje kako bi trebalo da izgleda srpski lider. On je sve ono što Vučić nije, ne sme, i ne želi da bude.




nemam šta da dodam
Preporuke:
206
5
2 četvrtak, 09 jul 2015 19:37
nenad
Snaga Sirize je u viseslojnosti.Taman se dogovoris ili mislis da si dovoljno ismanipulisao ,kad iz grma iskoci Lafazanis.Bice ovo mec do zadnje sekunde.
Preporuke:
134
5
3 četvrtak, 09 jul 2015 19:38
sjajno
Savrsen tekst
Preporuke:
151
5
4 četvrtak, 09 jul 2015 20:07
Vera Nastasovic
Bravo gospodine Pavlovicu! Mislim da vi mozete da budete srpski Cipras, samo ako zelite. Sve preduslove ispunjavate, jos samo da budete i zaintetesovani. Za sledbenike ne sumnjam da bi ih bilo iznenadjujuce mnogo.
Preporuke:
118
10
5 četvrtak, 09 jul 2015 20:08
Dušan Kovačev
Grčka je pokazala da je jedini put direktna konfrontacija sa Trojkom. I da u tome ima itekako manevarskog prtostora za vešte politčke poteze.

Cipras se sa "Trojkom" sukobio na demokratskom terenu, tamo gde se "Trojka" ne može efikasno suprotstaviti. Upotrebio je instrument neposredne demokratije - referendum. Neposredno pre referenduma, zelenaši su Grcima ograničili stopu iznosa kojeg mogu podići. Kasno, Grci su svoj novac blagovremeno prebacili u slamarice (za razliku od Srba). Osim toga, Grci imaju sasvim drugačiji odnos prema svom vlasništvu i privatnoj inicijativi. Pravljenje budala od Grka pred zatvorenim bankama i bankomatima je razjarilo Grke i osvetilo se pobornicima opcije "da".
Preporuke:
130
1
6 četvrtak, 09 jul 2015 20:30
Del Potro
Tekst ѕa desetku po mojim skromnim merilima, buni me samo na koju to Srbiѕu misli g.Pavlović.
Preporuke:
78
4
7 četvrtak, 09 jul 2015 20:41
Ruslan
Pocinje majdan u Atini. Okupljaju se EU placenici koje placa Merkel i gazda joj Obmana!
Preporuke:
71
2
8 četvrtak, 09 jul 2015 20:43
lepotan
Vucic ga mrzi zato sto Ciprasa voli skoro ceo srpski narod dok Vucica ne voli niko. Vucica moze da voli samo njegova majka i Babic u sta nisam sigurna da ga Babic sutra ne bi napustio da dobije bezobraznu ponudu. Vucic je izdaica svoga naroda, bezveznjak, podrepas. Cipras, mozda, srlja ali sa narodom jer drgugacije se ne moze, Vucic pusta narod da srlja u propast, a njemu se moze. A i Cipras je mnogo lepsi od Vucica po osmehu, pokretima i po onom sto govori.
Preporuke:
132
3
9 četvrtak, 09 jul 2015 21:21
srpska sarma, a može i pasulj@ Del Potro
Misli na Borka Stefanovića, na "žutaće", potencijalno i na tim oko Vuka Jeremića!? Bio je Pavlović sa njima i ZNA ih KAO "ZLU PARU"!? Na vreme se povukao!? Dovoljno da mu priznamo OBJEKTIVNOST!?
Preporuke:
102
5
10 četvrtak, 09 jul 2015 21:50
marfilnik
Odličan tekst,nema šta,zaista sve je dobro izanalizirano i što je najvažnije -realno i objektivno.I sam sam bio u čudu kako su naši mediji ispratili taj dan referenduma u Grčkoj,svi ali zaista svi su se utrkivali ko će više i jače kritikovati Ciprasa.Bila je specijalna emisija na B92 i koliko god se voditeljka trudila da svojim pitanjima koliko toliko navede goste na objektivnost ( jer ipak 61%-39% je velika razlika )ne,-svi su kritikovali rezultat referenduma,Ciprasa,i uopšte se ponašali kao neki svemogući znalci a u stvari ne vide da se dešava nešto po prvi put-jedan narod je rekao NE zelenašima i zato im treba čestitati na hrabrosti.Pri tome ja uopšte nisam neki obožavalac grka,čak je moja deviza ona stara naša izreka "ne daj Bože da nas rusi brane i grci hrane".Ali,evo oni i dan danas ne priznaše Kosovo ,rusi u UN staviše veto na rezoluciju tako se stvari menjaju izgleda.Odličan je Pavlović,redovno ga čitam i tako nekako umirujem sebe.Mi ...srbi : izgleda da smo se umorili...
Preporuke:
71
2
11 četvrtak, 09 jul 2015 21:52
Dragan
Trojka za Grčku ili zašto Vučić mrzi Ciprasa


Zato što je Cipras sve ono šđto bi Vučić želeo da bude, a ne može.
Preporuke:
78
3
12 četvrtak, 09 jul 2015 22:06
Vesna
Fascinantno,savrseno, hrabro.Ovaj tekst kao da skida cini sa omadjijanog,sludjenog , unezverenog i dezorijentisanog srpskog naroda.Bravo,gospodine Pavlovicu!
Preporuke:
68
2
13 četvrtak, 09 jul 2015 22:10
Marfilnik
Moram da nastavim: kada kažem da smo se mi srbi umorili tu mislim na period od 1989 god.i pojave Miloševića do današnjih dana,pogledajte kroz šta smo sve prošli i sada je došao Vučić da nas dokusuri da prodjemo bukvalno kao kurdi jer inače nas ima po celom svetu.Srbija se masovno napušta.Ostalo mi je još malo optimizma u liku Dodika i ipak mislim neki procenat kod Tome Nikolića.I zato mi je svaki članak kao ovaj Pavlovićev kao melem na ranu,jer to pokazuje da ovde još ima ljudi koji misle svojom glavom i vide stvari onakve kakve jesu.A medijska scena Srbije je više nego tužna ...evo jednog primera : listom se govori da je Merkelova došla u DVODNEVNU posetu Srbiji a ona provela nekih 14,15h,i to posle Prištine a pre Sarajeva.Pa,mora negde da prenoći,neće valjda u avionu ali naši mediji od toga napraviše ISTORIJSKU posetu.Kažu,zadnji put kada je bila otišla je ljutita,pa normalno jer Tadić nije hteo da prizna Kosovo ( pri tome mislim da su nas demokrate najviše unakazile ).Vučić je gori
Preporuke:
57
2
14 četvrtak, 09 jul 2015 22:19
Blagojević Predrag Pale,Romanija
..Kada je Varukasis postao ministar, na pitanje novinara da li se boji odgovorio je: „Da se ne bojim, bio bih opasan"..

Alek se ne boji.
Preporuke:
64
2
15 četvrtak, 09 jul 2015 22:23
Blagojević Predrag Pale,Romanija
..Upton Sinclair: „Teško je navesti čovjeka da razumije nešto kad njegov posao zavisi od toga da to ne razumije..

Narodnog poslanika Babića još teže.
Preporuke:
56
2
16 četvrtak, 09 jul 2015 22:59
Causa Sprectandum
@ Blagojević Predrag Pale,Romanija
Alek se ne boji


Jednom nas je, jedan oficir upitao - imali neko da se ne boji. Istupise njih nekolicina i bivase prekomandovani u strogu pozadinu.

Lepo je sto se neko ne boji, ali je ruzno da zbog toga neko drugi nastrada.

Mala doza straha je veoma pozeljna, jer vodi racionalnijim resenjima. Takav strah uvek ide pod ruku sa intelignecijom.

AV-v strah je nadnaravan, eksponsnicjalan i naj - kao sto je i on u svamu naj. Taj strah nije blagorodan, ne budi sumnju u samome sebi, ne trazi izlaz u racionalnosti, vec odmah duboko uranja u paniku, koja se u AV-ovom slucaju uzdize na patoloski nivu. On se budi i leze sa strahom. Egomanijakalna crta njegove ne dozrele licnosti ga tera da ulazi u sobe ispunjene preprekama koje mu strah ulivaju, a kompnezacija je u iskonstruisanoj "ljubavi" prema njemu, kroz pazljvo odabranu armiju clakoliznih sledbenika minorne inteligencije i nistavnog morala.
Preporuke:
43
2
17 četvrtak, 09 jul 2015 23:21
Bojan, Pristina
Nama Srbima je velika prepreka na putu za slobodu taj antagonizam prema levici - a sve po inerciji jer se ona vezuje za Broza i njegovo nasledje, kao verovatno najveceg srpskog krvnika i njegove Titoiste koji bi da nije postpetoktobaraca bili najvece izdajice iz redova srpskog naroda.

Takodje je interesantna stvar da i oni koji cene Sloboana Milosevica cene ga kao borca koji je devedesetih godina stao na put planovima zapada zanas narod a koji se danas intenzivno ostvaruju. I vide ga prvenstveno kao nacionalistu a ne kao levicara branu tajkunizaciji i krupnom kapitalu, kompradorima...

I kao da sve to nije dovoljno vec 15 god. levica je u Srbiji olicena u Dacicu, Vulinu cak i DS zeli da se identifikuje kao leva partija, sto sve jedna nakazna karikatura od jedne velike ideje uredjenija drustvenih odnosa na mnogo pravednijim i humanijim osnovama.
Preporuke:
47
2
18 četvrtak, 09 jul 2015 23:26
bravo za tekst
sanjam i nadam se da će se pojaviti srpski cipras i povesti nas i našu srbiju napred,narod je apatičan jer nemate kome da verujete,ovi na vlasti i svi predhodni su prevarili narod posle izbora.kako ih je samo sns prešla,kada bi se pojavio cipras vučić ne bi bio na vlasti ni 24h.izato narod ćuti kako lažovu da verujete,pritiskaju narod,onse grčiali narodna poslovica kaže"pritisnuto jače više skače"samo će se desiti eksplozija.a to je vrlo blizu,narod bedno i jadno živi i gladan je
Preporuke:
33
1
19 četvrtak, 09 jul 2015 23:43
Bojan, Pristina
2
U ovoj vrsti okupacije, nema slobode dok se iz naroda ne pojave neki ljudi kao Cipras i Varufakis, ljudi sa idealima, ljudi koji preziru krupan kapital, koji preziru sto je Tadic rekao-nepristojno bogate ljude.

Setimo se Biblijske price o Lazaru i Bogatasu - Bogatas je do pakla stigao iako u principu nista lose nije ucinio, samo je bio samoziv i ziveo je za materijalno. Njegovo ime ciljano nije poznato da bi se naglasilo da ni Bogu nisu mili bogatasi.

U ovakvim politickim sistemima, velika finasijska moc skoncentrisana u uskim krugovima pojedinaca neminovno dovodi do uticaja na pojedince koji imaju veliku politicku moc kao nosioci vlasti, i onda neminovno dolazi do trgovine :
Politicari trguju drustvenim zajednickim interesima i prodaju ih uskim krugovima finasijskih mocnika i interesnim grupama.
Sto je klasicni organizovani kriminal i drzava vise nije drzava jednakih gradjana nego nesto sasvim drugo...
Preporuke:
31
0
20 četvrtak, 09 jul 2015 23:44
uh!
On je sve ono što Vučić nije, ne sme, i ne želi da bude. Vučić hoće da uživa u sprovođenju zahteva MMF, NATO i Brisela pogrešno misleći da je ovo 1989.godina, a ne godina isteka roka trajanja Trojke. Vučić stalno navija za bankare protiv naroda. Da zlo bude nepobedivo. Samo u tom okruženju je on nešto. Ne mnogo, ali jeste nešto. Pored Ciprasa Vučić je ništa.


ohoho...kakva samarcina nabedjenom vodji...fenomenalno receno....nemam sta da dodam osim da mi je ovim tekstom ulepsan dan!
Preporuke:
52
1
21 petak, 10 jul 2015 00:10
DrazaLegenda
BRILJANTAN TEKST !!!!Kao i uvek od g-dina B.Pavlovica ,jednog od najinteligentnijih ,najstrucnijih i NAJMORALNIJIH SRba danas !!!Covek je bio na "ulici" 5-tog oktobra (naoruzan) 2000.g ,ali je posle JAVNO priznao da je bio u ZABLUDI -za razliku od drugih DOSmanlija koji se i dan danas kriju i presvlace kao zmije!!!
Preporuke:
21
2
22 petak, 10 jul 2015 00:20
Dragana
Po komentarima bih rekla da se Srbija osvestila i da je narod shvatio veleizdajničku ulogu Vučića i njegovih marioneta.Medjutim, to je samo jedan mali deo naroda, šta ćemo sa onom većinom koja ne ide na internet, koja ima samo RTS1 i Pink i slepo sluša šta Gospodar Vučić laže i ne shvataju da je sve jedna velika farsa i obmana.Taj deo naroda je veoma dragocen, ali do njega je teško doći. Prodane duše i tzv. demokrate koje su se "dale" za šaku dolara ili izvitoperenih ideala su u manjini i oni ne predstavljaju opasnost za dobijanje vlasti. KO onda? Gde je naša Siriza? Gde je naš Cipras? U NSPM ima puno pametnih ljudi, Djordje Vukadinovic je genijalac, čitajuci tekstove vidim da ima minimum 20 izuzetno pametnih ljudi, nadam se da im se može verovati, neka izađu sa jedinstvenom idejom, podržaćemo ih svako kako može. Samo da se ovo trenutno zlo, zvano Vučić iskoreni. U suprotnom biće optužen za veleizdaju sopstvenog naroda! A šta će biti sa narodom...
Preporuke:
21
1
23 petak, 10 jul 2015 00:35
Moguće samo u Srbiji
Pored Ciprasa Vučić je ništa.
Pa i pored svakog normalnog čoveka on je NIŠTA. Koji bi to normalan čovek promenio za 180 stepeni svoja shvatanja, sve ono u šta se do juče kleo i uprkos tome tražio da mu se i dalje veruje. I pošto je Srbija po mnogo čemu izuzetak imamo taj paradoks da takav lik umesto da završi u nekoj ustanovi vodi zemlju.
Ah, zaboravih Crnu Goru i Mila, i po tome se vidi da smo braća.
Preporuke:
27
1
24 petak, 10 jul 2015 00:53
Causa Sprectandum
@ Bojan, Pristina
Nama Srbima je velika prepreka na putu za slobodu taj antagonizam prema levici - a sve po inerciji jer se ona vezuje za Broza i njegovo nasledje,


Sjajno primeceno!!

Nakon americke revolucije, predsednici su izgledali bas kao i bivsi britanski gospodari.

Evropska, francosko-marksisticka revolucija je samo zamenila "burzuja" za "proletera" na vlasti. Otimacina je glavna stavka programa, uz posledicno uzdizanje lumpenproleterijata, kao opasne potketegorije radnicka klese, na vlast.

Na Kubi i ostalim bratsim Latinoamerickim Drzavama su izvedene Revolucije Bolivarijanskog tipa, koje ne zamenjuju obllike vlasnistva i vladavine, vec vaspostavljaju Pravdu, koja je prirodno stanje, od Boga dano, iako su deklarativno ateisti. Da li? U tim levicarskim zmeljama imamo ogroman broj vernika koji uporno glasaju za sveje "ateisticke" lidere, pa se mora postaviti pitanje - da li su svi latinoamerikanci jedna gomola ludjaka i mazohista??
Preporuke:
12
0
25 petak, 10 jul 2015 01:46
Drago - Ja
Da sjajan tekst,međutim autor je ispustio samo jedan važan detalj, vezan za politički profil Ciprasa.
On, da bi konačno pobedio neoliberalne bankstere, morao bi pre toga počistiti i pohapsiti njihove partnere u samoj Grčkoj, iste one koje i u Srbiji nazivaju partnerima i plaćenicima tih belosvetskih finansijskih mogula.Ako to ne uradi ostaće upamćen u istoriji samo kao petao koji je rano prokurikao a da nije nagazio domaće koke.Cipras nebi nikako smeo da prihvati eventualnu "novu pomoć" od bankstera, jer bi to bio zajam za kupovinu vremena i da se uz pomoć prethodnih partnera, ( koji su Grčku i doveli u ovo stanje, identično srpskom) konsoliduju u neminovno lošem ekonomskom oporavku koji mora nastupiti posle Ciprasovog "oxi" i pošalu ga na istorijsku deponiju kao šarlatana i kukavicu.
Ciprase, prvo počisti u svom dvorištu, i pobeda je neminovna.
Preporuke:
17
2
26 petak, 10 jul 2015 02:42
fristajlo
I suviše optimistično posmatrate stvari, Pavloviću...
Jeste Cipras pokrenuo nešto, "inovirao" politički nastup poštenjem i iskrenošću; no, protiv sebe i Grčke ima strahovito jaku osovinu- bankstere, EU i NATO- koji se finansiraju tim pljačkama, koje sprovode nad narodima sveta.
Misliti da je ovo što je do sad uradio dovoljno da uzdrma tu koaliciju- po malo je neozbiljno; 50 godina oni terorišu bez malo celu planetu.
Rano je za bilo kakvo radovanje; imperija zla tek smišlja kako će da uzvrati udarac.
Je ni ne sumnjam da se osmišljavaju scenariji; građanski rat, izolacija, napadi iz Turske ili Albanije, provociranje sa priznavanjem Makedonije, sponzorisanje "Zlatne zore" i svake opozicije koja je spremna da napadne Sirizu i Ciprasa...
Grci su u veoma, veoma opasnoj igri. Ne pomažemo im ako ih "ložimo" da su pobedili.
Pitanje je- da li uopšte i "vode"...
Pametnije bi bilo da ih upozorimo na to- kako se zapad obračunava sa nekim, koga vidi kao neprijatelja; bar tu možemo da pomognemo...
Preporuke:
30
4
27 petak, 10 jul 2015 07:27
Zoran Tucaković
Cipras je učinio javnim, sve ono što je uobičajeno zakulisno i tajno. Sve te pregovore na kojima se bankari dogovaraju sa nacionalnim predstavnicima kako da opljačkaju građane i kako da zajednički prikažu delove sporazuma i u kojim rokovima, na takav način da građani ne shvate da je to pljačka. Predlog poverilaca je u integralnom tekstu svuda bio dostupan svakom građaninu.


Cipras je pokazao zašto se Grčka smatra kolevkom prave demokratije. Dostupnost predloga poverilaca u integralnom tekstu obesmišljava napore zloumnika da prikažu kako je referendumsko pitanje nejasno. Današnje bankarstvo fašističkog predznaka je pljačkaško i usmereno ka porobljavanju naroda i država, i u tome sledi istu liniju od svog nastanka, odnosno sloma Vizantije. Pravi ustanak jeste protiv takvog lihvarskog bankarstva, i on mora da usledi što pre, zarad spasa upravo evropskih država.
Preporuke:
13
0
28 petak, 10 jul 2015 08:55
Gledač
Ni grčki narod a ni svi koji kritikuju (uključujući tu i mene) našu vlast realno nisu spremni za sudar i "rat" sa Trojkom. Ili bar nije većina i malo idealista bi bilo ostavljeno da izgine slavno već u poznatoj tradiciji i jednih i drugih a onda bi neko popustio i naravno proglasio pobedu u porazu. Trojku te ne bi interesovalo jer te lokalne zabave i samolaganja njima ništa ne znače jer su dobili rat na terenu i sve, čak i više, nego što su tražili na početku. Kreditori su se kockali i previše su davali ali realno i iskreno i mi smo znali da previše srljamo početkom ovog veka i da su promene prevelike i prebrze. Tako isto i Grčka krajem prošlog i sa nama početkom ovog. Prelako se zaduživalo bez plana kako da sistem ostane stabilan pa čak i po cenu da promene budu sporije i što je važno skromnije. Sad niko ne želi nazad jer su rezerve već potrošene a imao pa nemao je stara kletva koje se svi plaše i tako i makar lažno nastavljamo poznato.
Preporuke:
7
0
29 petak, 10 jul 2015 09:56
nenad
Vucic je pravi srpski lider.
Narod stoji iza njegove politike.
Vucic razume svoj narod i narod njega.

Zar nije najveca potvrda mojih reci to sto nema nezadovoljstva
Preporuke:
7
29
30 petak, 10 jul 2015 09:56
Vitez
@ Fristajlo

Analiza gospodina Pavlovića je sjajna i sveobuhvatna, rekao bih suštinska. Možda je i idealistička ali bez vere u ono što radimo ili prezentujemo svakako nećemo imati uspeha!
Po meni je i Vaš komentar tačan i dobronameran jer svi znamo našta su kreatori ovog i ovakvog sveta spremni.
Definitivno je sigurno da se otvaraju novi istorijski (milenijumski)procesi čiji rasplet na kraju retko ko može sa sigurnošću da prognozira. Ono što je sigurno to je da niko od nas "novi svet" nije video. Ono što je za mene suština je da se odigrava sukob između dobra i zla ili ako hoćete između ljudi i kiborga! Ne bi smeli (mi ljudi)da prestanemo da budemo ljudi i da napustimo osnovne ljudske vrednosti! Dakle trebamo biti na strani Dobrog, kako god to neko shvatio.
Podsetio bi na skorašnji Stiglicov intervju u kome iznosi suštinu. A suština je Solidarnost i Davanje. Samo tako je moguće svet spasti od apokaliptičkog scenarija!Ne bih se izjašnjavao da li sam optimista ili pesimista po tom pitanju!
Preporuke:
16
4
31 petak, 10 jul 2015 10:04
nn
Cipras se dogovorio sa kreditorima.A zna se sta to znaci.Toliko o tome.
Preporuke:
5
8
32 petak, 10 jul 2015 10:08
Jasna
Pa mi smo imali svog Ciprasa,ali je B.Pavlovic bio protiv njega.
Preporuke:
12
19
33 petak, 10 jul 2015 10:10
Jasna
Nikakvog razloga nema Vucic da mrzi Ciprasa,jer su obojica za EU.Da je Cipras protiv EU vec bi iz nje izasao i presao na drahmu,osim toga vec se dogovorio sa kreditorima.
Preporuke:
7
24
34 petak, 10 jul 2015 10:14
Ivana Petrović, Atina
Izuzetan tekst, gospodine Pavloviću.
Nadamo se da je ovo Όχι početak buđenja i političkog osvešćivanja naroda.
Od Ciprasa se očekuju otresiti odgovori i nagli potezi. Međutim, to se neće dogoditi. Manevrisaće sve dok mu se stvore uslovi da se obračuna pre svega sa domaćim tajkunima. Sa Cakalotosom, kao umjerenim ministrom, i Varufakisom kao idejnim tvorcem iz sjenke, možete biti svjedoci kako izgleda grčka diplomatska škola. Kada pomislite, eto gotovo je, biće novih iznenađenja. Sve dok se i ostatak Evrope probudi, ako se probudi.
Pozdrav!
Preporuke:
11
1
35 petak, 10 jul 2015 10:24
Primorac
Vučić ima sve razloge da mrzi Ciprasa jer on ima sve što ovaj nema: hrabrost, poštenje, istinoljubivost, pravdoljubivost, vjeru, viziju, pa čak i prijatnu vanjštinu, tj. fizički izgled!
Preporuke:
12
3
36 petak, 10 jul 2015 10:26
nenad
Lafazanis nije potpisao kao no Kamenos.Lafazanis zbog levih,Kamenos zbog vojske i pdv-a na ostrvima.Jos se igra i sve zavisi od odpisa duga.
Preporuke:
7
1
37 petak, 10 jul 2015 10:53
Bojan, Pristina
@Causa Sprectandum

Slazem se u potpunosti sa vama. Ja nisam za gasenje privatne inicijative i progon privatnog kapitala - osim u vlasnistvu nad prirodnim monopolima i nacionalnim resursima. Sve sto bi zabranili, samo bi od toga stvorili famu. Ja sam samo za drustveno regulisanje privatnog kapitala.
On je kao "ludo dete" o kojem se morate starati jer osim zelje i opterecenosti za profitom, ono nista drugo ne razmislja. Zato je uvek rdjav gospodar ali se od njega moze napraviti, na opstu korist, dobar sluga.
Regulisanje, podrazumeva maksimalno porezivanje onog dela profita koji bi privatni delatnik usmerio na licno razvratno bogacenje.
I maksimalni otpis poreza za sredstva koja bi usmerio u nove i cistije tehnologije, podelu dobiti sa radnicima do gornje grane zarade u toj privrednoj grani itd.
Preporuke:
3
1
38 petak, 10 jul 2015 11:10
Bojan, Pristina
@ Fristajlo

Zaista Fristajlo, ovo deluje kao da su dva coveka krenula na celu armiju.
Ali sav taj galimatijas je neko morao da zagrebe-da zabode prvi asov. I to je vec dovoljan razlog za radovanje.

I ja sam razmisljao o svim tim opasnostima koje vrebaju Grke, i jos uvek se pitam koji ce poznati instrument protiv njih Imperija zla da iskoristi ? Izolacija, satanizacija, Albanci u Epiru, unutrasnja destabilizacija finasijski udari ?

Ali nadu mi daje to sto mi se cini da Cipras to odlicno razume, i zato ide oprezno malim koracima i zna sta je oruzije kojim se taj rod najbolje izgoni :

Iznosenjem svega javosti na videlo, da li su te milijarde stvarne, gde su zavrsile, koje su stvarne namere za preuzimanjem nacionalnih resursa i sve to smireno bez krupnih reci.
I zato druga strana vec gubi zivce i burno reaguje
Preporuke:
10
2
39 petak, 10 jul 2015 11:25
Bojan, Pristina
@ Fristajlo

I zato mi se cini da je Cipras svestan da ce ovo biti duga i teska borba i da ima strpljenja za to. I da je posebno opasno to sto su petao koji prvi oglasava zoru.

Mislim da ce traziti pravo da stavi memorandum na otplatu dugova.
da ce najveci deo dugova prihvatiti ali da ce njihovo vracanje ici drugacijim tempom, koji ne znaci smrt za privredu jer usisava sva sredstva koja bi se trebala uloziti u njen razvoj.
Zato su im oni i pumpali kredite preko nivoa solventnosti isto kao sto i nama sada rade, jer nama takodje ogromni deo bruto proizvoda vec sada ide za otplatu kredita(kojima smo finasirali potrosnju a ne proizvodnju i izvoz) tako da ne da nam ne ostaje za nova ulaganja nego nemamo ni raspale fasadeda popravimo, i to je ono zivo blato i koje nas oni ciljano guraju.

No Grci nisu beznadezni, ako se ne varam, oni samo od Turizma godisnje imaju 50 milijardi
Preporuke:
7
5
40 petak, 10 jul 2015 11:48
brzi
Današnji odgađaji ( prihvačanje svi uslova kreditora sa strane grčke vlasti; Sirize) pokazuju da je avtor ovog teksta samo i jedino politički agitator i ništa drugo.
U Srbiji nije kriv Vučić što je na vlasti nego narod koji ga izglasao na izborima, i to sa absolutnom večinom. Po avtoru trebalo bi u Srbiji menjati narod da bi se dogodio preokret. A to dokazuje samo činjenicu da je avtor školovana komunjara jer samo komunjare imaju ovako sulude ideje o menjanju naroda.
Preporuke:
6
19
41 petak, 10 jul 2015 13:18
Agent za Bojan Priština
Nama Srbima je velika prepreka na putu za slobodu taj antagonizam prema levici - a sve po inerciji jer se ona vezuje za Broza i njegovo nasledje,

Nisam primetio da se iko od deklarisanih levičara javno ogradio od tog nasleđa niti da je osudio "najvećeg krvnika" i njegove pomoćnike koji i dan danas imaju ulice i spomenike po Srbiji. Niko od levičara nije spreman da razgovara o događajima pred Drugi Sv. rat niti da kritički pretrese tzv zvaničnu istoriju koja još maltene stoji onako zapisana onako kako su "drugovi i drugarice" rekli. Niko od levičara ni da gukne da da kaže da je komunistička vladavina bila duboko antisrpska i da neće da ima ništa sa tim. Izvinite ako sam vas pogrešno razumeo ali vas molim, nemojte da krivite samo narod za taj antagonizam kad sa druge strane ništa nije ponuđeno.
Preporuke:
1
4
42 petak, 10 jul 2015 13:29
Šomi
Ni Cipras se ne zalaže za izlazak Grčke iz NATO-a, evrozone i EU, tj. Zapada.
Preporuke:
5
1
43 petak, 10 jul 2015 15:34
Jasna
Pavlovic se malo zatrcao sa ovim tekstom ,dogadjaji su ga vec demantovali,ali malo demagogije uvek dobro dodje.
Preporuke:
9
9
44 petak, 10 jul 2015 15:38
Jasna
A komentatori po starom...Ovde velicaju Ciprasa(jer je upotrebljen kao sredstvo protiv njihovog pol.protivnika(Cipras lep,pametan ,hrabar ,neustrasiv,ne pristaje na ucene...za razliku od njihovog protivnika),,a na drugoj temi ,isti ti kude Ciprasa(zbog dogovora sa kreditorima).
Smejurija.
Preporuke:
7
10
45 petak, 10 jul 2015 16:11
ser joška
Jasna
prosvetlite nas - ko je naš Cipras po vama?
da nije Vulin?
zašto se zatrčao Pavlović? Zbog načina kako izveštavaju korporativni mediji Blic i Katimerini a vi slepo verujete njihovom spinovanju?

pa sam najveći (i jedini s donekle smislenim argumentima) apologet neoliberalizma u nas, Gligorov, je objasnio i "ofirao" ih: " Zašto su privatni dugovi, potraživanja banaka pre svega, u velikoj meri otpisani 2012? Zato što se cenilo da je rizik od sistemske finansijske krize manji, a da se bankrotstvo Grčke može izbeći značajnim produženjem roka otplate uz veoma nisku kamatnu stopu na, sada, uglavnom suverene i multilateralne dugove. Sada se ceni da su sistemski rizici veoma mali, a da je manji trošak ako Grčka bankrotira i napusti evropsku monetarnu uniju"
Preporuke:
2
5
46 petak, 10 jul 2015 16:17
ser joška
jasna i ostali seirističari (koji seire nad propašću Sirize, koja je samo u njihovoj od korporacija teledirigovanoj glavi)

kako to da Cipras opet radi baš ono što nervira Troiku..
pa najlakše bi bilo da odmah izađe iz evrozone i skine svu odgovornost sa Troike.

ovako - ako Troika odbije, što ne sme jer im je genijano namestio da ne smeju da učine ono što im je interes i što su planirali (vidi Gligorova i nemačke zvaničnike ranije) - dobro je, ako prihvati, opet je dobro - za Grčku i čovečanstvo... jert se prvi JAVNI pregovori, na kojim stalno teraju Troiku na čistinu, nastavljaju
Preporuke:
4
7
47 petak, 10 jul 2015 16:57
Peter RV
Pavlovic bi trebao da se stavi na celu istinske 'Srbize', bas zbog ovoga:
"Ako ste se pitali zašto Vučić tako intenzivno mrzi Ciprasa i neprekidno želi njegovu propast, odgovor je upravo u tome što Cipras Srbima pokazuje kako bi trebalo da izgleda srpski lider. On je sve ono što Vučić nije, ne sme, i ne želi da bude. Vučić hoće da uživa u sprovođenju zahteva MMF, NATO i Brisela pogrešno misleći da je ovo 1989.godina, a ne godina isteka roka trajanja Trojke. Vučić stalno navija za bankare protiv naroda. Da zlo bude nepobedivo. Samo u tom okruženju je on nešto. Ne mnogo, ali jeste nešto. Pored Ciprasa Vučić je ništa"
Ako analiziramo rezultat referenduma, nacicemo da su Komunisti isli protiv njega, dok su Zlatna Zora i ostali 'fasisti' glasali odusevljeno za OXI, protiv Pasoka i Nove Demokratije koji su se stavili u sluzbu americkog imperijalizma.
Grcki narod je razumjeo, da kad dodje do njegovog interesa, 'ljevica i desnica' ne postoje!
Ovo treba da bude lekcija Srbima.
Preporuke:
7
0
48 petak, 10 jul 2015 17:04
Jasna@ser Joska
Ma da kako da ne.
Nisam ja seiristicar nego surovi realista ,za razliku od vas petooktobaraca,sa bujnom mastom.
Kada smo mi Srbi imali svog Ciprasa nije vam valjao,borili ste se protiv njega ,a sada kad ga nema nigde na vidiku mastate o njemu(eno vam ga cak i onaj vas nekadasnji zuti koalicioni partner , dao masti na volju) .
Pa kako tu pojavu nazvati???
Smejurija i nista drugo.
Preporuke:
4
12
49 petak, 10 jul 2015 17:08
Nenad Pivaš
@Peter RV

Sa vašim zaključkom se delimično slažem, podela na levicu i desnicu svakako nije osnovna podela danas. No pogrešili ste glede grčkih staljinista, oni su glasali za OHI, ali su napali Ciprasu zato što su smatrali da je pitanje nejasno sročeno i da ostavlja prostora za dogovor za kreditorima.
Preporuke:
2
1
50 petak, 10 jul 2015 17:09
Fatos
Dzaba iscimase grcke penzose pred bankomatima.
Preporuke:
5
2
51 petak, 10 jul 2015 17:22
Jasna@ser Joska
Ocigledno ne pratis moje komentare,jer da pratis znao bi ko je po mom misljenju bio srpski Cipras(ali pravi),ne kao ovaj grcki.Pa ja o tome pisem ovde godinama.Ali proso voz.

Najsmesnije u svemu tome je da sada vecina onih koji su na ovaj ili onaj nacin ucestvovali skidanju srpskog Ciprasa,sada mastaju o nekom novom ,a mi koji nismo u tome ucestvovali, pomirili smo se sa sudbinom.
E sto ti je ironija sudbine.I to nije seirenje, samo realnost.
Samo sto vi petooktobarci vise volite bajke ,nego realnost.Tako ste i 5.oktobra poverovali u bajku. A sve vam je srpski Cipras lepo objasnio u svom poslednjem obracanju naciji.
Preporuke:
5
10
52 petak, 10 jul 2015 18:44
Peter RV
@Nenad Pivaš
Imam druksu informaciju o stavu komunista.
Proglasili su neutralnost za referendum pod izgovorom da je pitanje 'nejasno'.
Inace, komunisticka partija u Spaniji, je protivna pokretu kao Podemos- koji vrlo blizak Sirizi.
Olinjali komunisti, postali zatvorena sekta, pate od neizlecive nostalgije za njihovim teorijama kolhoza. (Pozdrav)
Preporuke:
6
1
53 petak, 10 jul 2015 18:56
svakakav li svet ovde zalazi
srpski Cipras(ali pravi),ne kao ovaj grcki.

Eto saznadosmo da grčki Cipras nije pravi. Toliko o rezonovanju i percepciji stvarnosti.
Preporuke:
5
2
54 petak, 10 jul 2015 20:35
Bojan, Pristina
Agent

Razumem Vas u potpunosti. Danas to vise nije aktuelno, a levica prakticno i ne postoji - kao sto ne postoji desnica, sve su to samo sluzbenici okupatora, njihovo je da samo da vezu konja gde im gazda kaze i da ne opterecuju badava svoje vijuge tim krupnim temama.

Devedesetih pak, Slobodan nije dozvolio podvlacenje racuna sa komunistima, titoistima i ostalima koji su radili na stetu Srba jer bi to narod koji je bio duboko podeljen u tim godinama uvelo cak iu gradjanski rat, posebno ako znamo kako su Vuk i Seselj agresivno istupali a povremeno i divljali.

Na kraju bas ti Titoisti i lazni disidenti(i jihova deca) su presvukli dresove i preko noci postali osnova gradjansko-demokratske elite.
U istu klonu su se svrstali i (lazni) Vukovi cetnici. Sto je tek pokazalo koliko bi bilo besmisleno zbog njih narod okretati jedne na druge
Preporuke:
4
0
55 petak, 10 jul 2015 20:49
drago_ca
@Fristajlo

50 godina oni terorišu bez malo celu planetu



50???
Vreme je da počnete da čitate i malo starije izvore. Iznenadiće te se.


@brzi

Današnji odgađaji ( prihvačanje svi uslova kreditora



Gosn brzi, ostao sam bez posla i treba mi preporuka. Obećavam da ću da komentarišem isto kao i vi. Čak ću da mešam č i ć.
Evo i na latinicu prelazim ovog trenutka.
Preporuke:
2
2
56 petak, 10 jul 2015 23:41
Radjen Prpic
Dozvolite da dodam:

1. Cetvrtak vece - grcka leva vlada podnosi poveriocima molbu za novi packet kredita
u kome pristaje na nepovoljne uslove kojima je referendum prethodno rekao "Ne".
Dakle zaokret.

2. Sa poveriocima je tesko ako ne I ne moguce pregovarati an ravnoj nozi ili diktirati uslove, posebno ako ti goli opstanak of istih tin poverioca zavisi.

Ne bin da kvarim, ali odavde izgleda kao da je Ciprasov blef procitan pa je I on sam od sopstvenog blefiranja odustao.
Preporuke:
7
3
57 petak, 10 jul 2015 23:54
Jasna@Svakakv svet ovde dolazi
Cipras je postalo ime za pobunu,pravu ,a ne laznu,na to sam mislila,nespretno sam se izrazila,ali bice da tebe nesto drugo zulja u mojim komentarima ...Da i slazem se da bas svakakav svet ovde dolazi...
Preporuke:
6
1
58 subota, 11 jul 2015 00:12
Aleksej
Grcka se nasla u problemu, jer je od strane sopstvene elite, i bankara, uterana u pogresnu valutu. I to je to. Prosto. Dug 2007god bio 100% gdp-a. Sada je 180%.
Nikakvim, ama bas nikakvim merama stednje se nece, niti postoji primer da je iko ikad to uspeo, izvuci iz krize i problema. Cipras je morao da odmah prestane da pregovara sa Trojkom, da izjavi da ce platiti 50% duga, ne vise, i da vraca drahmu, i to na nivou iz 1998god. Sve depozite su vec trebali da prebace elektronski u drahmu. Ovako, mrcvarenje ce se samo nastaviti. Ostavka Varufakisa je takodje greska,on se razume u ekonomiju mnogo vise od W.Scheuble-a, koji sa istom blage veze nema.
A Vucic, pa on ne sme da pisne ni za nekakav dron, a kamoli da se usprotivi Trojci, pa oni su ga i postavili. Nakon njega ostace pustos. I sto je najgore, u svest gradjana Srbije je uslo pogubno saznanje da ovi sa zapada mogu svakoga da kupe,
dojucerasnje patriote. Tako ispada. To je ono najgore.
Preporuke:
4
1
59 subota, 11 jul 2015 07:34
drago_ca
@Radjen Prpic
ako ti goli opstanak of istih tin poverioca zavis
i

Kaže se "poverilaca" gosn Prpić a ne "poverioca".
Preporuke:
3
1
60 subota, 11 jul 2015 10:51
:(
"I čvrsto idu u sledeće tri četvrtine koje će naravno biti teške, ali se tim neće raspasti. A biće i još trojki. "

Eh, bože, bože... koliko bih volio da je ovo istinito.
Preporuke:
6
0
61 subota, 11 jul 2015 23:46
eurofakis
za mene je junacina i mozak cele operacije, sto bi se reklo, bio i ostao varufakis, mada i cipras postaje sve interesantniji igrac.
Preporuke:
7
0
62 ponedeljak, 13 jul 2015 13:48
ser joška
Pa kako tu pojavu nazvati??? (nazivati Miloševića, bankarskog činovnilka instaliranog na čelo države po povratku iz SAD grčkim Ciprasom)
Smejurija i nista drugo.
Preporuke:
0
4
63 četvrtak, 16 jul 2015 13:59
Peter RV
Zadnja vijest: Vucic ne mrzi Ciprasa nego ga obozava.
Preporuke:
5
0
64 utorak, 21 jul 2015 12:13
mićo
Svi smo dobili nadu te nedeljne večeri i ko je mogao pomisliti da je moguć prevrat posle samo nekoliko dana,mada M Milenković tvrdi da je to predvideo i čak rekao.To je pobeda zla i tamo gde se niko nije nadao.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner